petek, 17. julij 2009

Ljubila je Silveri White

Tako lepo, tako nehotno je zadrhtela, ko ga je začutila na sebi. Ni vedela, kaj je, čutila je zgolj tekočino in nekaj mehurčkov, ki so jo zdražili v snu. Iz njenega popka je bil še okusnejši. Stekel ji je med stegni in oplemenitil že tako žlateh vonj. Pila bi ga iz tebe, sem rekla, malo prenaglas…zbudila se je…vedela sem, da ne bom zmogla več… z svojimi pregretimi ustnicami sem ji nesla košček ledu, z vanj ujetim požirkom, naravnost k polnim ustnam. Zadrhtela je, v tem trenutku je bila moja. Prvič in zadnjič. Kako je bila lepa, kako se je lepo odpirala njena vrtnica. Pomaranča…. To je vse, kar je rekla… nesla sem ji krhelj pomaranče k ustom in ji ponudila požirek. To je bil moj greh, tega ne bi smela nikoli storiti. Ostala sem brez nje, za vedno…brez njenega drgeta, brez njenih dišečih stegen, brez njene čudovite rožnate vrtnice. Kot da bi vstala od mrtvih se je vzravnala in mi zašepetala. ‘Veš s tem me je prvič opil, nežno, prijazno.’ Ponosna je bila nanj, ne glede na to, da se je zgodilo v neki diskoteki, da bržčas ni vedel niti kako ji je ime. ‘Bil je tako lep, tako drugačen, tako … moj….,’ je rekla. Imela sem jo rada, kaj naj, želela sem ji srečo. ‘Kako tvoj?’ sem podvomila. ‘Moj, z mojim stilom,’ se je upirala, ‘ni me zastrupljal, želel je, da uživam, da se imam lepo,’ je dejala.. ‘Kako prosim?,’ sedaj me je že vse minilo, ‘resno, kaj za vraga govoriš?’, nisem razumela. ‘Ah, spet ne razumeš,’, mi je po Stoneovsko zabila rezilo za led v srce. ‘Nikoli ne boš,’ odločila se je, da me pokonča. ‘Veš, nisi edina,’ to je bil zadnji udarec, ‘ki veš za Silveri White, in predvsem kako ga postreči’. Vstala sem, sklonila glavo in odšla….sovražim kadar so moški boljši od mene. Ampak ne, vrnila sem se, prišla sem po še zadnji odgovor… ‘Kaj ti je rekel?’ mi hudič ni dal mira. Kot da bi se želela mučiti in ne glede na to, da sem vedela, kakšen bo odgovor, sem ga hotela slišati. Bila je nesramno lepa, in nasramna. ‘Pokazal mi je pomaranče, veš,’je rekla, ‘oni temu rečejo poroka med pomarančo in penino’. ‘Nekateri še verjamejo v poroko, veš,’ je spustila svoj strup nadme. ‘In z ledom, tistim s katerim si povzročala moj drget, nekateri zgolj povzročajo užitek brbončič,’ me je dotokla. Zasovražila sem jo, globoko, strastno. Tako zelo, da si je nisem želela nikoli bolj. Zajedla bi se v breskvice, v njeno rožico, lahko bi pozabila vse, kar je bilo. Ampak ne, v svojem mazohizmu sem želela slišati vse, in ona je bila zelo voljna…. ‘Veš, bil je drugačen, povedal mi je o Nonotu,’ o šit, zgodbice o nonotih niso nikoli dobre, ne v tem smislu.Mislim, rada jih poslušam. Ampak ne, kadar mi odličen seks speljejo direkt spred nosa in to je bilo to…. ‘No, kaj ti je povedal o Chardoneyu,’ sem poskusila biti pametna in kmalu ugotovila, da sem resno zgrešila. ‘Oh vidiš, ti ne veš. Gre za rebulo, skupaj s pomarančo,' poskušala je povzeti, kar je slišala na novinarski konferenci in predvsem kar ji je povedal na samem,’. Vzljubila ga je, skupaj z mehurčki, skupaj s pomarančo, skupaj z kockami ledu, čeprav sem jo leta učila kako piti vino. Ljubila je drugega… ljubila je Silveri White….

1 komentar: